Från onsdag till idag.

Ja du, vart börjar man?
var ute i onsdags med Sara och firade valborg, träffade på Sanna en gammal klass kamrat =) Det var roligt hon följde med oss vidare sen. Först satt vi på Nivå en stund sedan gick vi till blå. Det skulle ju stänga så då kunde vi ju lika gärna gå dit, de har stängt nu i 4 veckor pga alla studentskivor.
På torsdagen blev det nivå igen med Sara, träffade på en gammal killkompis, han är just nu inte ens värd att nämnas så vi skippar det. Vi ahde trevligt i vilket fall som helst, höll på att inte komma hem då jag tänkt fel emd bussarna, så det var bara att försöka få skjuss, vilket Sara tillslut lyckades få fram :) Så vi kom hem till mig iaf =)
På fredagen blev det lugnt bio i stan, sedan hem. Låg och pratade i telefon med R en stund =) Sedan la jag mig ohc läste och somnade tillslut =)
I går däremot, usch.. Jag hade varit ute med Sara och skulle ta bussen hem. Vid busshållsplatsen så står det 2 killar något äldre än mig med vita maskar på sig, Fan vad rädd jag var. De stod och rå glodde på en för att se om man blev rädd, låssades som ingenting medans jag snabbt skrev sms till de fyra sist skickade.. likabra att ha kontakt med ngn ifall något skulle hända. Ringde mamma tvingade ner henne och hämta mig vid busshållplatsen fast jag bara har ca 2-3 minuters gångväg hem. Hon trodde jaqg hade tappat nycklarna eller busskortet. Men berättade sen när jag gått av vad som hade hänt. Hon tyckte att jag borde sluta vara ute på kvällarna. Men vadå? Ska jag sluta gå ut bara för att en del människor får för sig ATT VÅLDTA?! Ska hela Sverige sluta gå ut snart pga redsla?
Idag ska jag nog bara plugga, har prov på tisdag, och det är ett rätt så stort prov.  Så lika bra att börja plugga, suck..
har praktiskt prov på torsdag-fredag. Börjar bli rätt så nervös nu. Eftersom jag knappt komemr ihåg hur man gör wiener deg.. roligt roligt.. Men men får väl bara hoppas på det bästa.
Min lärare säger ju att jag kan få MVG, Så vore lustigt ifall jag bara skulle få G nu pga det här.. Men men.. SÅnt märker man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0