Jag verkligen älskar att vara tjej :D

jag fullkomligt ÄLSKAR att kolla på smink,hårprodukter nagelvård och allt vad det är på internet. Jag vet inte avrför men jag kommer in i en helt annan värld när jag sitter och kollar på vad det finns för roligt smink att få tag i eller vilka roliga shampoon det verkar finnas. Själv använder jag ju björn axén shampoo men ärligt talat det var inte värt pengarna ;P kostar dock inte så mkt, 95 kr flaskan. Fast loreal shampoot som jag brukade kölpa på hårsalongen det är bäst :D
Men det var inte det jag skulle skriva om. det finns så sjukt roligt smink på nätet som inte finns i affärerna, eller så kollar jag i fel affärer. Jag älskar smink har rätt mycket men smink är som godis, har du ätit en bit är det svårt att inte ta en till. Ja då menar jag alltså att mycket vill ha mer :D
Måste även köpa mig en plattång!  men aa det får bli efter skivan. har ju en, men hjälp så dålig den är! Försökte platta mitt hår för några veckor sen slutade med att jag fick spader på den ;P
Fast en sida jag tycker om att titta på är eleven.se :D I like it :D
Kan ju då säga att jag är glad över att vara tjej, då det är ok om vi springer runt varje dag ia ffärer och shoppar, om en kille skulle göra så så skulle nog hans vänenr börja undra ;P fast den killen skulle jag gärna vilja träffa. Hahaha. Det skulle vara rätt skönt att ha en pojkvän som var lita shopping galen som mig, fast inte så ekonomiskt kanske om man tänker på lång sikt>! hahaha
Nej men det är så roligt, speciellt om man är på glatt humör och inte trött ;P
Gå trött och shoppa är det värsta jag vet ;P blääää
Ok, jag är hopplös att gå med om jag ska få hjälp av t ex Sara. Jag går mest runt och säger "NEJ verkligen inte den där?"  eller "Är du skvatt galen? skulle jag ha på mig det där? aldrig.." Haha sist blev hon rätt trött på mig =9 men hon hjälpte mig att hitta min outfit till skivan :D så hon är riktigt bra att ha :) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0