Måndag 5 maj ;P

Det finns sorg överallt, vi ser den inte alltid eftersom de flesta sätter på ett leende och hoppas att allt ska bli bra. Ibland vill jag bara lägga mig ner och försvinan för en stund. Jag vill hitta det där som får mig att bli lycklig,igen. jag vill hitta människan som inte ljuger, som inte spelar ett spel och som bara ser mig. Fast är ju bara 19. Ingen brotska ännu.
När den hr veckan är över kommer det att kännas skönt. När det här veckan är över får man se vad som händer..
Jag måste köpa nya kläder till min studentskiva. Vill vara lite extra fin då =) jag vill känna mig så där riktigt vacker.
Sara frågade mig nyss om jag vill gå på bal. ahha orka komma nu lixom ;P lilla gumman ;P haha. Känns inte så troligt att jag skulle köpa en klänning för att gå på bal emd någon jag itne känenr för att han inte ahr en dejt. asså sara ska gå emd hennes kille/ex ( evt inte vad de är för något) så hans vän ahr ingen dejt ;P och då tyckte sara att jag kunde vara hans dejt. Men känns inte så troligt att jag, som ska åka utomland i sommar har råd med en balklänning och så ;P hahah;P
kan ha roligare för de där pengarna =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0