Min dag idag =)

Jävlar vad trött jag har varit idag! gick till skolan idag, ville inte vara hemma och skulle lämna pengar till mikaela till studentmiddagen. Sedan åkte jag hem , nördade lite framför datorn och sedan åkte för att träffa Sara. Köpte curles och sånt där jäkla hårnät man måste ha om man ska sova med spolar och hårspännen, så att jag inte får vassa pinnar i huvudet när jag sover med det sen natten innan studentskivan ;P
Så ska köpa håret någon dag, sedan skor och hårfärg ;P Haha det var något mer jag skulle köpa, men det har jag faktiskt glömt!
I morgon ska jag träffa Tony och sälja två biljetter till honom =) sedan måste jag möta upp Poja och sanna någon dag och sälja deras biljetter till dom =) Sedan får man väl se om det är någon mer som ska ha.
Jag måste verkligen hitta ett par svarta pumps! Som verkar vara SÅ jäkla svårt :S
Men har tills på måndag på mig att köpa ett par.
Ska nog jobba på torsdag med =) Behöver pengarna så. Hopaps jag fortfarande mår bättre då =)

Det är skönt att ha vänner som verkligen bryr sig

Morsdag på söndag med, vad ska man köpa då? Funderar på att ge mamma ett present kort på massage, emn får se om jag kommer ha råd med det ;P

Love you mamsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0