Nu är helvetes veckan slut

Så är helvetes veckan över. great :D
Har haft praktiskt prov i torsdags och fredags. Fich 3.5 av 5 på konditori och 4 av 5 på bageri delen =) så är rätt nöjd med min insatts. Kunde ha fått en 4:a på kondis med, men råkade göra fel på min tårta smart som jag är. men uppriktigt sagt så dömde de lite skumt. Hoppas iaf på ett VG.

Det här gjorde jag på mitt slut prov del 1 alltså konditoridelen.

har även jobbat i helgen, det har väl gått sådär, larmet gick på både i lördags och idag, söndag. Det är troligen något fel med det där larmet då jag verkligen HAR gjort rätt. Jag har lixom int ejgort något fel, då jag ahr skrivit upp exakt hur jag ska slå av larmet. Och den där jävla larm gubben idag då. han var ju fan dåliogar eän mig på det där typ ;P hahaha. Nej nu var jag elak men verkade som att han låg och sov..
Men men, är väl hyffsat nöjd med min insatts på jobbet denna helg. Har blivit mycket bättre känner jag iaf =) Men det här är andra gången jag jobbar själv på en helg. så det blir väl bättre med tiden lixom =)
fast det är ju SÅ tråkigt att jobba ensam. har lixom ingen att prata med ;P
Snart är det studentskiva, måste gå nu i veckan och köpa allt jag ska ha :) Ska kolla med Emelie om hon vill följa med, annars får jag väl tvinga Sara =) eller det bästa är ju att få med båda två :) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0