Sex och kärlek? ett jävla virrvarr nu för tiden.

Åh jag blir så arg!
Äckliga manssvin! Varför skaffa sig en flickvän om man ändå bara ska vara otrogen? Behandla henne som skit och bara vara en jäkla idiot?! Jag förstår inte. Förut var kärlek något fint, något vackert och speciellt. Nu är det något helt annat. Folk tvingar sig nästan till det, de träffar någon tänker " åh han/hon tycker jag är söt! honom/henne ska jag bli tillsammans med". Fast det funkar ju inte riktigt så. Kärlek är något man måste vårda och ta hand om. Ska ta ett exempel. Min bästa killkompis som nästan är för en bror för mig, gud för låt mig för det jag säger men han är fan vidrigt äcklig. Han var tillsammans med en tjej som var så gullig och snäll mot honom. Hon gjorde verkligen allt för honom! Hur är han mot henne? Jo ett jäkla svin rent ut sagt,  behandlar henne som smutts,har tjejer på sidan om och är så jäkla dominerande. Som att han ska bestämma varje steg hon ska ta! De har iaf gjort slut nu sen några månader tillbaka. Nu är då frågan? Varför stannar man hos en kille som honom? Vad har han att erbjuda? Förutom hjärtesorg? Men det här var då inte ett påhopp mot honom, utan bara ett exempel om en riktigt person som verkligen inte har fattat vad kärlek är. Det tragiska i det hela är att det är SÅ många människor som är så här. Behandlar folk som smutts, sedan ska de själva bli behandlade som kungen själv? aa jo tjena good luck!
Lika dant med sex! Nu för tiden är det gruppsex,trekanter, piskor och gud vet va som gäller. Vad har hänt med det här att man ska vara tillsammans med någon? NU menar jag inte att man måste vara tillsammans med någon för att ha sex, nej nej. Jag menar bara att jag tycker det är fel att ha gruppsex och allt vad det nu är. Det är rent ut sagt vidrigt. Jag menar heller inte att vara någon jäkla moraltant! Jag tycker bara att det går utför. Mamma har berättat att runt 70-80 talet var det jätte vanligt med Swingers de som byter partner med varandra. Men seriöst! DÅ måste man ha ett jäkligt trist sexliv med sin partner! Skilj er, gör slut ist för ta till SÅ desperata lösningar!
Nu låter det som att jag är någon som haft sex med en person och ska gifta mig med honom. Så är inte fallet. Hoppas att ni som läser detta förstår att jag bara är så trött på alla vidriga människor som inte kan hålla på sig lite iaf! Det är väl en sak om man som 14-16 åring har sex med folk i förhoppniong att hitta kärlek. Då man är så osäker på sig själv att man inte vet vad. Men är man runt 20 år eller till och med runt 50 år så ska man väl fan inte hålla på som ett barn?! För ja, jag anser att man är fortfarande ett barn när man är runt 14. Ett barn med massor av hormoner i kroppen.
Det är svårt det här, att uttrycka sina åsikter så att folk förstår. Men aa hoppas nu iaf att ingen tror att jag är någon moraltant ;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0