Sjuk på en fredag, alltid lika roligt

host host. Så var man sjuk då. Rätt illa mår man ju. Jag och sara hade tänkt att gå ut idag, men så blev inte fallet. Hon är nog med Amir ist :) Så själv sitter man här och inte gör så mycket. Var trots allt i skolan idag. Bröllopstårta var på schemat, vi har fått en beställning och den ska hämtas på fredag nästa vecka, så vi har testat och hållt på att spåna både idag och igår, tycker att vi har fått till det rätt så bra trots att brudparet vill ha en hallonmousse tårta täckt med vit choklad med vita och svarta rosor. Så ska de ha en ställning som går uppåt inte i ett C, så då ska vi alltså skära i tårtan. Och vit chocklad? ja då spricker det ju när man skär, men hej och hå nu ska det gå lixom. Så vi har haft våra stunder då alla bara tänkt vad fna tänker de med? Fast vill dom ha så så ska dom få så. fast ist för den vita chokladen ska det vara vit ganash, det blir nog mycket mumsigare med :) Och brudparet märker förhoppningsvis ingen skillnad. Så idag gjorde vi en test tårta för att se hur det skulle bli :) Malin och Jossan var jätte duktiga! Självklart var Emelie det med :) Själv mådde jag inge bra så var nog inte till så mycket nytta idag. Gick hem tidigare idag från skolan. Ville ju absolut inte vara sjuk när de skulle hålla på med tårtan! får man ju inte missa :)
Pratade med min bästa killkompis igår. Jag blir ju alldeles tokig på honom. han har flickvän och så ska han endå ha gangbang i helgen! usch jag tycker det är så äckligt. Jag hoppas att hans flickvän inte ser det här. Fast seriöst, VAD FAN TÄNKER HAN MED?! Jäkla mansgris! Jag älskar honom som att han skulle vara min egna bror. Men ibland så vill jag bara ta tag i honom och göra gud vet vad! För jag blir ju förbannad!
Pratade med min morbror i dag med, vill absolut inte gå in på det men jag är både ledsen och arg pga det min kusin håller på med. Hon är ju endå min kusin!!
Sara meddelade mig i onsdags att vi troligen inte kan fixa mitt hår i hennes skola till min studentskiva :( så antingen får vi fixa det hemma hos mig, eller så får vi hitta en alternativ lösning, vill iaf inte köpa löshåret fören jag vet att hon kan fixa det.
Nu måste jag bara köpa mig ett par svarta skor :) så att man blir sådär kusligt läcker :) Mjauuu ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vet hur det är, är själv sjukskriven idag! Inte kul alls! Krya på dig i alla fall!

2008-05-16 @ 23:13:51
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: ida frank

Du får hålla utkik i min blogg. Har börjat om på nytt när det gäller "Sälja kläder". Har fotograferat en himla massa som kommer att komma upp då och då. Hittar du något så är det bara att höra av sig så kan de bli ditt. Kramar

2008-05-16 @ 23:19:09
URL: http://ifrank.blogg.se
Postat av: Beatrice

Hej Malin!
Tack så mycket =)
Krya på dig du med! =)

2008-05-17 @ 00:14:42
Postat av: Beatrice

Hej ida!
Jag är inte så himla förtjust i begagnade kläder, hoppas du hittar någon annan som är mer intresserad utav det!

2008-05-17 @ 00:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0