SKivan var riktigt rolig =)

Hade skiva igår! =) Så jävla roligt, alla människor som verkligen betyyde något var där, folk höll tacktal och allt! Blev lite mycket tal på slutet men vi hade väldigt trevligt, alla mina flickor var där ! =) Sanna och Sara och sen de tjejerna i klassen som jag umgås med =) Jag har massor av bilder på min kamera som jag tänkte lägga upp, men frågan är om man ska lägga upp alla :P
Trodde verkligen inte att våran skiva skulle bli så lyckad :D
Tyvärr drog alla rätt tidigt, och det blev tydligen något tjaffs mellan 2 tjejer i b-klassen :/
Kul var att träffa Sofie :) Har inte träffat henne på as länge :D Så henne var det roligt att träffa!
Alla verkade komma hyffsat bra överens :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0