solen skiner ju idag! =)

Så var det tema dag för treorna, haha ja ni hör ju hur det låter. Hur många tror ni kom? Ja inte var det många iaf, vi kanske var MAX 30 stycken från 4 olika linjer ;P hahaha Det är vad vi LP3:or är själva när ALLA är där vilket det aldrig är typ ;p Eller ja, vi ska ju vara 40 eller 41.
Jag och Marie Louise var så klart på plats och var med i alla dessa aktivitetar, jaha så lärde ja mig något? Ja det beror ju på vad man anser vara lärdom ;P Men ja jo lite lärde jag mig.
Sedan så åkte jag snabbt hem laddade min mobil lite snabbt in till slussen träffade Tony och hans förredetta flickvän, han köpte två studentskive biljetter och ringde sin flickvän för att fråga om hon ska ha någon så nu har hon skrivit till mig att hon kanske också ska ha biljett =) Får svar i morgon hoppas jag på.
Sedan träffade jag mamma, vi hade bestämt oss för att åka till Sickla för att kolla på skor, men vi gick bara tvärs över gatan från hennes jobb så hittade jag ett par skor jag vill ha =) så i morgon ska de köpas! För min stl fanns ej idag, men den finns i Sickla, fast tvärs över gatan var det billigare ;)
Men vi åkte iaf till sickla kollade på skor och åt pizza =) Mumsigt värre!
Sedan gick vi in på Järnia i sickla, där köpte jag mig en rosa plattång =) SÅ SÖT! Fast givetvis skulle Herr Frisör klaga på att den inte var bra ;P Men puss på dig lilla gubben för jag bryr mig inte hahaha.
I morgon är det jobb som gäller, ska sedan till skolan på samverkansmötet som börjar kl 3. Tycker det är viktigt plus att jag ska framföra några åsikter och frågor jag har.
Sedan ska jag och mamma gå och se på bio med hennes jobb =) Någon ny film som har premiär, ja de brukar göra så ibland eftersom hon jobbar på en advokatfirma och aj det är väl någon där som hjälpt till emd rättigheter eller något. Kan inte säga vad det är för har noll koll ;P
Måste ta mig i kragen och åka in och köpa det där löshåret samt köpa mig ett par tygskor =) Såg ett par väldigt fina i Sickla idag för 600 kr. Får se om jag har råd att köpa de efter tisdag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0