A broken heart

Igår var vi på biljarden och som alltid var det trevligt. Åkte sedan hem för att mötas av ett kaos på sms. mitt ex är ju inte normalt funtad. det är en sak som är riktigt säkert. Så nu sitter man här i nattkläderna och funderar på varför i hela friden jag slösade så lång tid på honom? För visst bryr jag mig fortfarande och visst finns det väl något där innen i hjärtat som säger att jag fortfarande byr mig om honom. Fast å andra sidan kan det ju lika gärna vara att jag känner mig ensam här nere och att det är en gammal vana att prata med honom. Fast allt han skrev igår fick den redan fyllda bägaren att svämma över i floder så gjorde även mina tårar, för hur är han egentligen funtad? Jag menar, vem ber sin bästa vän skriva till sin förra flickvän att han har förlovat sig? Och varför ljuger han så mycket? jag fattar väl att han inte har förlovat sig. Att hälften av det han säger bara är bullshit. jag blev inte sårad vad som skrev angående den fejkade förlovningen men det jag blöev sårad av var allt han skrev på sms..
Pratade med Sara om det hela i natt då hon ringde upp mig efter hon slutat jobba då hon jobbar natt. ja hon begriper ju inte varför jag ens bryr mig och ska sanningen begriper inte jag det heller. ar ändå skönt att prata med henne då hon får en lugnande effekt på mig. Alla människor borde få ha en vän som Sara.
Fast å andra sidan så sitter jag ju med ett guldläge, jag bor i en helt ny stad med helt främmande människor. Så jag slipper se honom ute på krogarna. jag har all tid i världen för mig själv här nere. Så det gör det lättare at få läka sina sår.
 

Kommentarer
Postat av: Liina

Du känner inte mig men jag brukar kolla in bloggen då och då.. kan du skriva lite om vad ditt ex skrev på sms?

2008-11-30 @ 19:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0