Angående mitt ex

Jag känne rinte för att fördjupa mig angående det som sas från Alden till mig via sms. Förutom att enligt han själv så har han en ny tjej nu, men allt låter så luddigt och så löjligt. Han är arg för något, så otroligt arg. Jag vet inte varför och det kommer han hellre aldrig att säga. Han vill bara inte veta av mig, Jag hörde av mig till honom igår, det var inte han som hörde av sig till mig. Jag frågade om vi aldrig mer kommer att prata med varandra, då skrev han att vi inte har något att säga och att han har en ny tjej nu sne en månad tillbaka, vilket betyder att han måste ha träffat henne innan det tog stop mellan han och mig. Det är väl typ det jag känenr att jag orkar att berätta just nu.
Vad som egentligen är sant eller falsk kommer jag aldrig att få veta. Varför han är arg kommer jag hellre aldrig att få veta. Det enda jag vet är att det är som det är nu. jag hörde inte av mig till honom för att få honom tillbaka, åtminstonde tror jag inte det. Däremot tycker jag det är synd att skiljas som ovänner. För han hade en riktigt bra kontakt med min mamma och jag hade en riktigt bra kontakt med hans familj. Bara för att man gör slut så behöver man inte hata varandra. Han och jag bor i samma stad eller åtminstonde gjorde vi. Så sanningen kommer ju fram till slut om han nu ahr tjej eller inte. Det var inte det som sårade mig mest utan på sättet han sa det på, hatet.
Fast vi två hade det ALDRIG bra så vet inte varför jag ens bryr mig. För han har hållt på emd andra tjejer och hit och dit. Ljugit och sårat och ja han är inte så mycket värd. Jag hoppas däremot att om han nu har tjej så att han behandalr henne bättre.

Usch jag blir så arg på mig själv. Jag avskyr sånt här, att visa sig svag. Att visa att man faktiskt är en människa. i mina ögon har inte jag gjort något fel, i hans ögon är jag djävulen själv. Jag vet att han säkerligen sagt lögner till sin familj om mig. Jävla pucko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0