En lördag på stan.

Idag vaknade jag runt 07.10 men somnade sedan om. Sov till typ halv elva. Åt frukost och sedan gick jag för att möta Jennifer och Adam. Vi gick in till stan och på vägen matade de ankorna :) Helt vilda blev de, typ attackerade varandra. i stan så gick vi och kollade på heminredning då Jennifer var på jackt efter gardiner och tavlor. När hon inte hittade något hon ville ha så gick vi och tog bussen till charlottensborg där jysk,rusta och de kjedjorna ligger. På rusta hittade Jennifer en fin tavla :D Hon köpte även gardiner,en gardinstång,och en skruvmejsel :) Efter en liten rundvandring på jysk så tog vi taxi hem. Det spöregnade så ingen av oss hade så jätte stor lust att gå hem.
Var helt slut när jag kom hem så gick och la mig och vaknade nu. Tror jag ska ta något att äta och sedan gå till Jennifer för att se hur hennes rum har blivit :D
 Sockersöta Jennifer och jag :) Några helger sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0