Grattis Mina-Marie 25 år!!!!

orkade verkligen inte skriva igår, var helt slut! Karro kom hit kl halv sex igår, så kom diana med, hon ahd emissat bussen och jag och Karro skulle ut och gå, så vi följde Diana in till stan sedan gick vi på en promenad. Vi kände att vi borde ha turen emd oss ås vi köpte en trisslott, men det hade vi ju då inte.. Så vi gick in på konsum ist och hitatde tt roligt födelsedags kort till Mina som fyller 25 idag!!! Hon har säkerligen ätit marängswiss nu :) Så köpte vi även ett krya på dig kort till Clara som ligger hemma i feber. Så köpte vi en varsin godis bit till de, kinderägg till clara då alla förtjänar ett kinderägg när man är sjuk och Mina fick en chokladkaka för det passade till hennes födelsedags kort :)
Dagen i sig har varit väldigt lyckad tycker jag, förutom att jag har haft mensvärk tillochfrån halva dagen, men vi höll på med marsipan i skolan :) S¨å sjukt svårt det var! Trodde jag väl aldirg..
har även funderat på aytt färga mitt hår mörkt igen :) Saknar det så fruktansvärt mycket.. Så tror att jag ska ta och köpa mörktoning nu i veckan och typ flirta med Mina eller Jennifer så de kan hjälpa mig :) Haha nej vad hemskt det lät! Vill nog klippa lugg ned, så att mitt hår inte får den där fruktansväda mittpbenan som det ofta blir efter en dag i bageriet :/ Så något snygg snelugg kanske? men är ju typ skitskraj för att klippa mig här nere nu. Mina har varit på två ställen och klippt sig och inte alls varit nöjd på någon utav ställena :( jag som är så jävla kräsen när det gäller sånt! Men man får väl se?
Mört eller ljust?


På bilden med mörkt hår har jag även lugg :)


Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag gillade dig i mörkt hår, ,superfräscht!! <3<3<3

Snus no-way!! :) Men cigg ja tack haha! Skall väl sluta inom sinom tid, den dagen den sorgen!! :)



Hur mår du hjärtat? Hoppas allt är bra med dig!!

2008-11-20 @ 13:18:40
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0