hahah Alden förlovad? Ja jo visst!

hahha måste bara dela med mig av detta. Aldens bästa killkompis skrev till mig näär Joseph var här.. Så roligt han bah: Alden hälsar. Jag bah: men han kan dra. Han kan inte komma och gå som han vill. Han bah: Jag ska hälsa att han är förlovad. HAHHA WHAT?! Vem fan förlovar sig med honom var min första tanke. Den andra tanken var aa jo just det och den tredje var vad ska hans mamma säga? Visst jag ville dela mitt liv med Alden men vette fan om det skulle varit så smart. Och ofta han skulle förlova sig med ngn bara sådär! Hahaha, killarna de är bra roliga ibland.
Måste bara säga en sak.. Josephs kropp hjälp! Ge mig luft någon.. hahaha fan avd fin den är! Älskar hans klädstil :P Men men ;) Killar ska kunna klä sig :P Inga jävla dragkjedsbyxor som Alden har inte bara ett par av utann två =/
Nej nu är det kanske dags att sova, är helt slut. Hela mitt rum luktar perfym, ja hela är väl att ta i 8 kvm lixom hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0