Han kommer alltid tillbaka. För så gör han alltid

DU kommer alltid förlåta. Det är orden som ringer i mitt huvud. För visst är det så. Jag förlåter om på gång men jag glömmer inget. Helt plösligt kommer han stå där igen oh du VET att du kommer stå där som så många gånger förut och bara sluka i dig alla orden, och denna gång böna och be att alla ord är sanna. Att han verkligen ångrar sig, att ni kommer få den framtid du drömt om och som han så många gånger lovat dig. För han kommer alltid att komma tillbaka. Alden sa till mig aldrig mer att jag kommer tillbaka då jag sa att du kommer alltid tillbaka det gör du jämt hur illa du än bettet dig. För varför är det så? Att man förlåter och tar tillbaka? trots alla elaka ord, alla tårar och ibland även otrohet och slag. SÅ står du där med halv öppna armar och bara hoppas på att du gör rätt den här gången.
De kommer alltid tillbaka de gör de alltid. det sägs att släpp honom fri och komemr han tillbaka till dig så kommer han alltid aggtt vara din. VILKET jävla skit snack.. Det där är ju bara att de vet att man så jävla lätt tar tillbaka de där skithögarna. Vet ni vad det värsta är? Jag skulle ALDRIG ta tillbaka erik men alden.. Varför? Erik behandlade mig som om jag var gjord utav diamanter.. Alden som om jag var hans strumpor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0