Hjälp vad gör jag uppe nu?!

Klockan är redan fem i tolv och Bea har inte gått och lagt sig ännu! fan också, komemr säkert bli en tradig dag i morgon då om jag fortfarande är supertrött när jag vaknar. Nu är det bara 9 dagar kvar sedan kan jag klicka hem sängen från ikeas hemsida... Måste dock kolla upp vissa saker först :)
Nej seriöst! Nu är det verkligen bums i säng är ju super trött, men ahr suttit och tittat på ladder 49, usch så sorglig den var på slutet!
Nej nu är det allvar nu ska Beatrice sova! god natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: sessan

Hoppas att din dag har varit toppen great so far!!

Jag är super lycklig just nu, väldigt sjuk bara och jag vill verkligen bli frisk, och skaffa mig ett seriöst heltidsjobb med en garanterad månadslön!



Puss & kram

2008-11-17 @ 12:55:06
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Sessan

Snus, fifan..har testat men jag blir helt yr i knoppen utav snus saften tihi. Vad önskar du dig i julklapp stumpan?



Eftersom att jag har grov astma så bör jag faktiskt inte röka, men som sagt så har vi alla dåliga vanor, ,vissa sämre än andra bara ;)



KÄRLEK

2008-11-18 @ 15:02:15
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0