Hur ska jag få er att förstå utan att blotta hela mitt liv?

Hur ska jag få er att förstå? Bara för att jag inte är den gladaste mot er betyder det inte att jag är sur. Det betyder inte att jag är arg. Jag orkar bara inte mer snart. Jag vill hem till sara hon är just nu den enda jag verkligen kan prata med. Jag försöker prata med någon annan. Men orden komemr inte som de ska och allt blir bara fel. Känner mig utanför fast jag säkert inte är det. Känner mig osynlig fast jag vet att jag sällan är det. Jag känner mig som att ingen bryr sig och att jag är ensam på jorden fast jag vet att det inte är så. Så varför känner jag det då?
Det är svårt att förklara för en person hur man har det hemma utan att det låter för klyschigt. Folk säger ja men jag förstår dig. Gör du?! Vet du hur det kändes alla gånger jag sat och väntade på min pappa skulle komma men han aldrig kom? Vet du hur det kändes när jag trodde jag inte räckte till? Vet du verkligen eller säger du bara så för att detlåter bra? Vet du hur många gånger jag var arg på min mamma för att jag trodde det var hennes fel att min pappa inte träffade mig. Nu på senare år har jag förstått att det var inte mammas fel, hon är världens mest underbaraste människa. Det var bara hans fel och ingenannans. Han säger hela tidne jag vet att jag ahr varit en dålig papap. Vadå varit? Vadå missade jag något?! har du ändrat dig? För du har fan aldrig gjort det på 19 år och komme rinte göra det nu heller. han förstör  bara för mig hela tiden. Kan han inte bara försvinna? bara lämna min mamma ifred, hennes bekanta och allt anat. Varför gör inte socialen något när han mår psykiskt dåligt? Nej jag säger det inte för att han ljuger nonstop jag säger det för jag vet att han behöver omhändertas. Han behöver hjälp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0