I just can´t delite you, not now maybe later

Jag bilderna på oss kvar, kan inte delita. Fast det är så lätt bara trycka på "ta bort" så går det inte. Det är som att jag skulle radera allt då. Jag är inte redo för det ännu. Jag vill bara ta alla bilder och spruta röd målafärg på dom men det går inte. Alla låtar påminenr mig om oss. Ett oss som aldrig var bra. Kärleken till dig som jag aldrig kan glömma, du som svek, jag som svek. Dina lögner, våra lögner. Ändå ville jag att det skulle vara perfekt. Det var dig jag ville dela mitt liv med. Varför? För det var inte ofta bra. Jag vill bara ha dig! Som vi var förr, då inga lögner fanns, då tårar inte existerade. Då du var den enda som betydde något. Då du kunde ringa mig när du var på jobbet bara sådär. Nu är det helt andra visor. Du säger att du inte pallar med mig, när det är du som felat? Jag vet att du hört saker som inte är sant, fast visst saker har hänt men aldrig då vi var två. Jag ska inte ljuga jag har felat men du har felat mycket mycket mer. SÅ varför håller jag då kvar? Varför är dun´inte raderad. Varför har jag fortfarande bilder kvar på oss? När du egentligen har gjort mig en tjänst, för det här är det enda sättet jag kan gå vidare. Kort och sagt, jag har ALDRIG varit otrogen mot dig! Jag har ALDRIG ens varit i närheten, tro vad du vill.. Så är det. Då skulle jag inte sitta här och vara fly förbannad på alal äckliga människor som ska lägga sig i! Fan jag blir tokig på sån skit. Har du bevis? Nej, DÅSÅ HÅLLTYST! Så länge du inte har bevis, sms,inspelat telefonsamtal, bilder, vad fan som helst. Ja då vet du vart dörren är.
  Vad skulle jag vara utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0