jag springer bara efter min egna pipa.

Jag har börjat att fundera.. Är det så att jag bara är i behov av att känna mig behövd eller är  det så att personen i fråga är intressant? För jag klarar nog egentligen inte av att inte känna mig uppmärksammad eller känna mig som att man är bra i någon annans ögon, mmn är det inte patetiskt egentligen? Att man ska behöva ha någon där för att känna sig älskvärd? För nog är jag älskad alltid. Så ska jag behöva ha en pojkvän för att känna mig uppskattad,behövd och älskad?  För visst är det ju så att jag har personer runt om kring mig som jag betyder mycket för ocha tt de betyder mycket för mig. Så varför denna känsla?  det begriper jag inte, är jag inte stark nog för att stå på mina egna ben? Uppenbarligen inte.
Joseph kom inte, han skyllde på något. Så då jag skrev att nu lägger vi ner det här, för det är ingen mening med det om jag ska planera hela min dag efter någon som inte dyker upp och sedan säger den personen att han har fullt upp, det håller inte. Jag tror inte ens på det. Så nej då kan han gå vidare för här finns det inget att hämta. Jag behöver uppmräksamheten. Tänker fan inte nöja mig med att det ska vara på någons annans villkor, något som jag inte ens gillar. nej tack du, då får det vara,
Vet ni vad jag märkte?! Jag glömde lägga i tvättmedel i en utav tvättmaskinerna! Roligt va? Snacka om att man är trött, jag måste ta mig i kragen och gå till doktorn och kolla upp det där emd vitaminerna. Hur står det egentligen till med min kropp?
För även om amn ser sund ut behöver man ju inte vara det, vilket jag knappst är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0