Killars ideologi är idioti

i must find my own way back.. Jag kan inte fortsätta såhär. Jag måste få vara mig själv, men den jag är jsut nu är väl inte den bästa. Jag känner mig arg hela tiden. Har lust att bara slå någon i bland så arg blir jag, säkert 4 gånger per dag. Fattar inte det. Allt var bra innan jag åkte tillbaka till stockholm. Ska till läkaren på onsdag så då ska jag passa på att kolla upp en hel del :D
Om en månad är det julafton :) Vad har ni köpt till era nära och kära? Jag kan tyvärr inte skriva vad jag ska köpa. Då det finns folk som läser det :P
Har visserligen hittat en jätte bra present till Sara! :)
Till mamma och moster är det fortfarande oklart :/ Några tips?
I morgon ska jag köpa ny säng! JIPPIE! :D
Har bråkat med Hadi med, han blir så jävla sur skit fort. Har säkert ringt honom hundra gånger nu för han vägrar svara avskyr sånt! Har skrivit 5 sms med! Jävla mupp han är. Varför bli så sur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0