Lille mask lille mask lille söte maaaskeeeeeen

Fy fan vilken energi jag ahr idag! Ändå har jag inte ätit någon lunch, och ligger egentligen bara här, tvättmaskinerna är igång, måste duscha,ska laga ngt att äta och har dammsugit rummet. Jospeh kommer idag också :) Sedan måste jag plugga har ju prov i morgon! Bläää kommer kugga stenhårt!
I morgon ska vi in till stan :) Handla hårfärg, kolla på lite kläder och sånt där roligt! På lördag ska Mina färga mitt hår då jag blir brunett! Tjoohooo! Sen på lördag kväll så ska vi fira att Mina fyllt 25 år och jennifer fyllt 19 :) De är härliga flcikor det där! Så då blir det kul om man har en ny hårfärg :D Klippning sker nog nästa vecka.. känns som att även nästa vecka är rätt planerad.. På tisdag kommer ju pengarna så då ska hyra betalas, åka till rusta med Helen,Jennifer, Mina, klicka in mig på ikeas hemsida och köpa sängen!! SOM jag har LÄNGTAT!!! Köpa tåg biljett hem till mamma i jul :) Sedan på torsdag ska vi stanna kvar efter bagerilektionen och fortsätta baka till julmarkanden, SÅ ni som har vägarna förbi Kristianstad, helgen den andra advent.. Kom och köp utav oss!
Nej nu är det dags att slänga av sig det ljusa linnet för at slänga in det i tvättmaskinen och tvätta dne sista maskinen tror jag. Sedan blir det nog duschen. Och sist äta. Fast åh vad jag är hungrig nu! Men någon har gjort nummer 2 så det luktar fan i hela korridoren, så därför sitter jag här inne på mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0