Lördag morgon

Klockan är 09.55 och jag är vaken på en lördag. Det blev ingen utgång igår, skönt var väl det :) Behövde verkligen få bara vara hemma och vila upp mig.
Nej snart ska jag väl traska upp och göra gröt med aprikoser :) Tar ju så lång tid på att gra, så på vardagarna skippar jag det. Är så hemskt morgontrött nu för tiden, är trött jämt. Vilket jag ska gå till doktorn på onsdag och kolla upp samt mina finnar, eller ja det ser ut som finnar fast ändå inte och kliar gör dom också! Vill även kolla upp vilka miner jag inte får i mig vilket jag gissar är knappt några alls :/
Hör nog av mig senare idag :)

Ps. För er som vill tjäna lite extra pengar bli medlemmar här http://pengargratis.se/?r=6980

Kommentarer
Postat av: Sessan

Hej hjärtegull!! Jag har haft höga förväntningar samt många planer inför helgen, men allt gick i stöpet. Jag har verkligen haft ångest hela helgen, har alltför svåra beslut att fatta...



Hoppas verkligen att stumpans helg har varit betydligt mycket bättre... <3<3<3

2008-11-23 @ 01:12:31
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0