Min dag idag

Idag ahr jag avrit i skolan. Börjar undra vad Åkes lektion egentligen är till för. Lär jag mig egentligen något på hans lektion? Vad gör vi egentligen? Ja sånna frågor har dykt upp i mitt huvud idag. Börjar även tröttna på en viss person eviga tjat om att man ska vara positiv, men hon är fan inte själv så jävla positiv, för är hon det nu börjar man undra hur fan hon var innan?
Snart ska jag iväg och träna på friskis för första gången i mitt liv. Ska gå dit med Mina så ska vi möta helen där :D Ser faktiskt fram emot det. Har suttit ooch petat bort varenda liten sten under min sko. Rolig syssla det där.  Känns som att det är dags att börja träna på riktigt nu, inte bara gå ut och gå.
Snart är det julmarknad här i kristianstad som vår skola ska stå på. Så vi bakar för fulla muggar kan man ju lugnt säga. 300 vört ska bakas 400 knäcke bröd och ja en hel del mer :D
Nej nu kom mina så nu måste jag gå :) hej svejs

Kommentarer
Postat av: sessan

Jag vet inte varför riktigt som jag är fylld med ångest dagarna in och ut!! Vill bara börja le igen, men som sagt så är det fortfarande mfrid och fröjd mellan mig och killen tihi.. :) Lyckligare än någonsin på den fronten!!



Hur mår du sockersöt?

2008-11-28 @ 13:11:50
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0