Min mamma äär världsbäst!!

Min mamam är så jävla gullig! idag när jag precis had ekommit innan för dörren ringde hon och fårgade om jag fått något paket. hade inte hunnit kolla brevlådan så sa att jag skulle ringa upp henne. Först så såg jag bara ett paket jag tog med mig in som det var mina tärningsskor i jag hade bett henne skicka ner. Så ringde jag mamma och tackade för skorna, då sa hon att det borde ha varit ett paket till till mig. Så jag gick ut igen, i det paktet låg min sportbh,4 par strumpor(är typ strumplös nu ftersom många har gått sönder) och en chokladkaka samt lite papper och ett kort :D SÅ JÄVLA underbar min mamma är! Jag har namnsdag på tisdag så jag fick lite presenter nu :D Vi i min familj har väl alltid firat namnsdagar.. Vet inte varför men min mamma gillar att fira :D vilket jag gör med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0