Ny hårfärg :)

Idag har huvudet dunkat som en bongotrumma hela dagen. Var dock tvungen att gå ut för att hämta min älskade kamera som jag glömt hemma hos Jennifer och Mina då de hade en liten fest där igår :) Kvällen igår var väldigt trevligt och jag tyckte det var rätt skönt att de bara var några stycken där, men sen var det ju inte min fest så vem är jag och bestämma det? hahha.
nej men tycker går dagen var rätt lyckad eftersom den började med att jag gick över till Mina och Jennifer för att färga mitt hår! :D Sedan så stannade jag kvar där en bra stund och vi gick och åt pizza :D Mina hade ju bjudit ner en kille som hon träffat ett tag nu och ÅH så söta de var tillsammand :D Riktigt trevlig var han med :D
Sen gick jag hem för att fixa i ordning mig och sen blev det ferre på kvällen :) Råkade dock ringa ett fylle samtal och skicka iväg ett fylle sms.. Vilket inte var så jätte bra. Så det där fylle smsett ångrar jag som FAN! fast finns inget att göra något åt så jaja..
 Så här blev resultatet på hårfärgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0