om en vecka ska min nya säng komma :D TJOHOOOOO

Idag har vi hållt på med marsipan i skolan. Det är rätt roligt när det är en bra dag, är det en lite trött dag så blir jag lätt intresserad av så mycket annat. Då jag har rätt svårt att koncentrera mig i huvudtaget.
Efter skolan så åkte helen,Diana,Mina,Jennifer och jag till rusta och jysk och lite sånt där och handlade :) Det var rätt roligt, handlade en ny hårborste,4 vita örngott,en fot fil och sedan var det nog inte så mycket mer :) Hittade dock en hylla på jysk som jag vill ha:) kostar 999 kr så ska nog önska mig den i julklapp:) Lite svårt att få ner på tåget kanske men har jag tur kanske jag kan möta upp karro efter loovet då hon ska köra ner :) ja hon ska köra upp också, fast hon ska bara till Eskilstuna så får se om jag ska bila med henne eller åka tåg. det märker vi :)
HAHAH i morse när jag vaknade typ studsade jag upp ur sängen och köpte sängen ifrån Ikea :D hann inte ens äta frukost kändes som att sängen ÄR mycket MYCKET viktigare :D Så tänkte att när jag får hem dne nya sängen ska jag nog ta bort ALLA möbler här inne.. Fast får se hur det blir. Vill verkligen ha den där hyllan i julklapp, så då kan jag köpa lådor på typ Ikea eller typ rusta eller jysk och lägga i hyllan :) Så att jag slipper dessa fula möbler :P Fast jag ska väl vara glad att jag iaf har något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0