Praktikpärmen.

Jag känner mig ledsen och nästan besviken. Jag fick G i praktiken när Åke var där, sedan fick jag ett omdöme av praktiken som jag själv hade bett om då det var bättre än G.. Så som jag fattade fick jag G pågrund att att jag hade fuskat med min pärm. Medan de personer som även de fuskat med sin pärm fick VG.. Så varför får jag G när ngn annan får VG för exakt samma sak? När mitt arbete var VG? Nej det där förstår jag mig inte på.Favoritiserar läraren vissa elever då? Eller vad är det frågan om? Borde det inte vara lika för alla? Eller har jag missuppfattat hela situationen. Kanske var hennes pärm bättre än min. Det vet jag ingenting om.. Men jaja, man undrar ju iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0