Störande

Vet ni vad jag hatar som mest med den här staden och skåne i huvudtaget? Man måste verkligen ha bil för att komma någonstans. Dtstör mig enormt då jag varken har körkort eller bil. Jag vill ju åka till Ikea, för att köpa sääng, ist måste jag som inte har körkort beställa via nätet även fast ikea bara är 6 mil ifrån. I stockholm hade man bara behövt ta tunnelbanan till skärholmen och sedan buss därifrån. Elle råkt pendeln till bakbarby och åkt buss där ifrån eller buss i huvudtaget till ikea beroende på vart ifrån man kommer. Men nej det fungerar tydligen inte så här. Så nu är det ikeas hemsida som gäller den 25e bara för att man inte har körkort, hade ju helst velat testat sängen först så att jag vet att det blir bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0