Upp och ner, ner och upp tuppen sitter i granenstopp

Idag har det varit ett väldigt upp och ner på mitt humör. Jag blir ju väldigt lätt sur, så idag dårå.. V i hade hela klassen bestämt att vi skulle vara där 8.10 för att baka till markanden 6-7 december. Så dyker flera inte upp. Vissa hör inte ens av sig.. Sen helt plötsligt får Jonathan för sig att han har maginfluensa, så kommer man hem och han sitter och proppar i sig godis. ja, asså han och jaag bor i samma korridor. Vi stod typ med knäckebröds deg till knäna och folk baar gör sådär?! Nej usch och fy! Har även märkt hur många egoistiska handlingar en människa kan göra och hur oegoistiska handlingar vissa gör.
Gick en sväng in till stan med karro idag med :) Hon skulle köpa en almanacka men så blev det inte. Slutade med att jag gick in på konsum och köpte mat sen promenerade vi hem.
Nej nu ska Beatrice sova men det var lite utav min dag :) fats skulle ju egentligen fått besök idag men så blev det inte.
Nej nu ska jag ju sova god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0