Utekväll :)

Jag är helt slut! Igår efter skolan var jag så trött så bestämde mig för att ta en power nap :) Sedan ringde mamma och påminde om att jag skulle ringa Gunnila, min moster som fylde 50 igår. Så då gjorde jag det sedan så bestämdes det att vi skulle ut på krogen jag och några ifrån klassen. Så det blev förkrök hos Diana fast jag drack inget där utan drack ute ist :P Sen så tog vi en taxi till Banken, var en rätt trevlig kväll faktiskt. fast det är nog mest en engångsförteelse. Alltså skulel ju heldre velat gå till Grand men det får bli en annan gång :) Får typ flirta ner Sara eller något :P  Jag och Mina tog iaf en taxi hemmåt runt 1 då vi båda tyckte att man ska gå hem när det är som rooligast för då kan det inte bli sämre sen på kvällen :P Tror att vi alla hade en bra kväll igår :) Tyvärr saknades det ju två st. Men det kommer fler helger :)
Nej nu ska jag leta sängar! Sängen jag har nu är ju bara för hemsk! Så ska gå in på IKEAS hemsida och kolla nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0