Söndag hela veckan?

Den här helgen har varit riktigt mysig. Har gått på antibiotika denna helg så inget drickande för mig :) I dag så sov jag ju bara 5 timmar då jag somnade 5 inatt, för jag kunde verkligen inte sova och sedan vaknade jag 10 typ. klockan halv sex så mötte jag upp Jennifer som precis lämnat av sin pojkvän Adam vid tåget. Vi skulle gå och kolla på när clara sjöng i kkyrkan. hon sjunger ås otroligt vackert. Hela kyrkokören var så himla duktiga! Jag blev ju nästan tårögd! Riktigt duktig är hon iaf :D Så det var jag,jennifer,Diana och helen från klassen sen var även Claras pojkvän där och tittade på henne. Snacka om att han var stolt! :D Sen gick jag coh Jennife roch handlade på konsum för vi skulel göra kladdkaka med grädde,hallon och glass :D Mumsigt blev det :D Medan jennifer gick runt och städade som en tok så satt jag och mumsade framför tvn, det var ju Wallander :D kunde jag ju inte missa, eller hur Amina? hahah.
Så nu sitter jag här. Känner mig väl inte riktigt på topp. Fattar inte hur en människa kan bete sig som han gör? Fast det är ju jag, och jag har verkligen inte varit en ängel men så lågt som han sjunkit har jag aldrig gjort!
På tisdag komemr min säng så i morgon så ska jag slänga ut det här åbäket :D Ska nog gå till friskis och träna i orgon med, egentligen skulle jag velat gå på någon boxningsgrej så jag kunde få puckla på något, typ sätta upp Aldens bild och puckla lite på den. NEJ skämt åt sido.
Livet går vidare för så gör det. Jag är 19 år och egentligen tror jag faktiskt int epå att man kan bli ihop vid 17-18 och hålla livet ut. Visst händer det men jag är inte en utav dom.
Jag vill inte gifta mig ungt utan jag vill gifta mig när jag är redo för det.
eftersom några i min klass läser min blogg så ska de få äran och bli kvällens bloggflickor.. Eller ja ska man säga omslagsflickor på min blogg kanske? ja någonting iaf :) Så nu komemr det upp lite bilder på flickorna som läser.
 Jennifer
Helen
Diana
Mina

Sötnosar de där 4 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0