Onsdag mitten på veckan

Idag ahr det varit en ok dag. Har varit väldigt trött hela dagen och inte kännt så stor arbetslust. Har varit på banken idag och fixat internet bank :) Så nu slipepr jag gå till banken varje gång och betala mina räkningar där :) Så det är super duper skönt! Efter skolan åkte jag och Jennifer in till stan och hon köpte hårfärg och sedan gick vi och åt. Vi har nog aldrig umgåts bara hon och jag sådär helt själva, ja förutom om Mina gått ner till tvättstugan själv ngn gång men det räknas ju inte :P
Så vi snackade en hel del. Så kom vi in på ämnet våra temperament. För ett tag seda bodde ju jag mina och jennifer ihop. Så blev jag och jennifer osams om ngt vid mataffären så jag gick bara därifrån och kom hem innan dom.. Så när Jennifer kom hem var hon fly förbannad och började skälla på mig. Så jag gick därifrån ( mig får man sällan en diskution med ) så hon efter hahah. Snacka om att bli jagad. Så mitt i alltihop står mina och skulle laga mat eller något. Sånt är rätt roligt att skratta om efteråt men då var det fan inte roligt.
Nej nu måste jag nog sova känner hur ögonlocken blinkar hela tiden.
Hade ju tänkt att Carlos skulle komma in på msn men nehepp det gjorde han ju inte :P Vilken diss hahha.
 Bjuder på denna glamorösa bild idag :) Skönheten har ju sina mindre bra dagar ibland med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0