yeah i know i´m pathetic, haha.

Hahhaha hur patetisk får jag egentligen bli? Ja har ju misstänkt att Alden har något förhållande med Hannah ( en tjej som jag inte orkar dra historien om just nu ) så hahahah, jag fick för mig ngn dag att jag skulle fan kolla efter själv! Sagt och gjort, slår in hans mejladress och ska försöka slå in hans kod som jag trodde jag kunde! Snacka om nitlott! Antingen har han bytt lösenord eller så har jag glömt bort ngn siffra! hahahah. Snacka om att sjunka lågt! Fast vad ska man säga? Jag ville ju veta! Han pratar ju inte ens med mig längre! Så då var jag ju tvungen att tänja på reglerna lite. eller ja, iaf försöka!
Så kan det gå när Bea blir fundersam och plötsligt dumpad! Snacka om en tragisk historia! Fast det ska gudarna veta, jag har ALDRIG gjort ngt liknande förut med att försöka logga in på ngn annans sida för att få information jag vill ha.
 Ja man ser ju iaf inte lika patetisk ut som man kände sig just då! HAHA

Kommentarer
Postat av: Sessan

Dina bakverk slår jag vad om att de smakar utsökt!! Någon gång kanske jag har turen att få smaka på något som du har konstruerat med dina händer tihi.. :)

2008-11-14 @ 12:21:40
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Sessan

Men ibland vill man inte lämna situationen man försatt sig i, eller helt enkelt inte är redo. Jo, nu har vi det precis som vi haft det dessförinnan, ,efter 1 års tid så hamnade vi i en svacka, där vi båda tvivlade på varandras kärlek.



Vi bodde tillsammans under 2 månader, men han har beslutat att bo hemma medan han fullföljer sina studier, lättast så. Men som sagt jag bor alldeles för stort, i en trea. Så vi söker ständigt nya hyresrätter, och när tiden är inne så kommer vi att bli sambos igen :D



LOVE

2008-11-14 @ 12:24:10
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0