Alden hit och Alden dit

Ännu en gång en kommentar om Alden. Du vet vad du snackar om? Men du vågar inte stå för det du snackar om? Eftersom du verkar vara väldigt rädd för att säga ditt namn? Vad tror du att jag ska göra springa till Alden och berätta de? haha.
Idag har dagen varit bra:9 var på praktiken,träffade sara, pratade med henne. Skönt att prata med någon som verkligen förstår en :)
I morgon ska jag hem till Alden för att hämta min ryggsäck han har och lämna hans lillasysters busskort jag har. Eftersom att min kusin först skulle köpa det men sen ångrade sig, de är födda samma år och samma månad, skiljer bara 2 dagar emellan dom :P haha.
Nej nu ska jag sova. Måste kila och borsta tänderna först. Är superduper trött!
Måste bara tillägga att min mamma köpt en superläcker dataväska till mig :D YABADABADOOOO! Nu slipper dator gå sönder igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här är nog min sista kommentar, för det stör väl dig så mycket att jag kommenterar. Och jag ville aldrig "tjafsa" med dig eller något, jag skrev bara om vad jag tyckte och tänkte, för det är väl det man ska göra här? Alden är säkert en jätte snäll och fin kille, men det känns liksom som om han utnyttjar dig. Och nej, jag är inte alls rädd för att du ska springa och berätta för honom. Jag vill helt enkelt inte säga mitt namn, och det behöver jag inte göra heller..

2008-10-28 @ 13:11:48
Postat av: Anonym

ASSOOO idioten vägrar fatta att han utnyttjar haha hon tror sig veta allt om han men egentligen vet hon inget :) han knullar andra troru han inte gör det? då är du dum!!! verkligen DUUUMMMMMMMM eru blondin på riktigt märks det.

2008-10-31 @ 14:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0