Att vissa människor orkar!

Det är rätt roligt att se att vissa människor använder sina bloggar genom att smuttskasta folk de inte känner, och hit opch dit. Vissa har även värsta bråken i sina bloggar. Ja du, då är jag glad över att jag inte har så många läsare, de är mina vänner som läser bloggen inte 200 människor jag aldrig träffat som ska döma mig hur jag är som person.
Det är helt sjukt hur folk ger sig på unga mammor och pappor. Jag fattar det inte. Varför ska man gnälla så himla mycket över vad de gör? Det är väl en sak om man aldrig byter blöja på sitt barn,eller att de går med så smutsiga kläder att det inte är hälsosamt. Fast om man nu ger sitt barn allt det går och lite till och att barnet mår bra, varför ska en mamma eller pappa inte få träffa nytt folk? Vadå bara för att man skaffar barn, ska man bli nunna/munk då?
Eller att folk avskyr vad man skriver bara för att man själv tycker så. För oftast är det ju så, att de bloggar vi hatar mest är de bloggar som vi helst läser.
Sedan att jag själv kan bli tokig på folk som använder bloggen som någon jädra chatt att få vänner på är ju en helt annan femma. Skriv inte till mig och säg " Tja hur är det?" Via min blogg, för jag har inte min blogg för att få vänner, det har jag redan. Jag skriver för att jag vet att jag måste öppna mig på något jävla sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0