Denna jävla hysterin om hur man ska se ut

hahahha jag blir knaaaaaaaaaaaaasiiiiig! Fan så tänker man! YES äntligen höst, nu slipper man tänka på att gå ner till bikini sesongen.. vad tror du det står överallt?! BEACH 2009 så här får du kroppen! Vadfan! När ska denna jävla hysterin gå över? Fattar inte att folk orkar. Jag är bagare, utbildar mig till konditor, käkar sötsaker dygnet runt och har väl gått upp 3 kg på dryga 3 år.. Fast om det är för att det är vanligt att man går upp i vikt mellan 16-19 då kroppen utvecklas och håller på eller för att jag käkar som en idiot vet jag inte. Nu säger jag inte att man ska trycka i sig en 200 g chokladkaka,sedan donken och sånt där! Nej. Men vadfan, du ska väl inte gå runt och tänka på vad du stoppar i dig hela tiden? Inte blir det bättre av att många kändisar bantar som fan och många tycker de är SKITLÄCKRA! Nej, visst att man tänker på vad man äter till en viss del och att man inte äter för att nej men det här är jag värd. Det är ju det sämsta man kan göra, även om jag själv gör så. Nej nu fan är jag ledsen, öpnar kylen och frossar i glass.. :P
Det här inlägget är väldigt rörigt ser jag. Det jag menar är att : SLUTA! fan orka gå runt och täcka över sina små love handles. Så länge man inte är i hälsosam fara så ser jag inte anledningen till att gå ner i vikt. Sedan att många dam tidningar BARA står hur man ska gå ner i vikt och hur man ska träna rätt och hit och dit. Är HELT jävla vansinne! Sedan är det något jag ständigt blir trött på är att handla kläder. Jag älskar det, men liktförbannat sitter nästan aldrig något bra. Alla tjejer känner det någon gång skulle jag gissa. Är du inte överviktig så är du för smal, är du precis lagom så är något fel där med.. nej jag blir bara trött på denna hysterin att se bra ut. Man säger att man vill se bra ut för sig själv. Fast det tror jag inte ett dugg på. För om man börjar nysta i det hela har det inte alls med sin egna självkänsla att göra. Så det där köper jag inte.
 Så länge jag tycker jag ser bra ut kan alla andra flyga och fara ;) För skulle någon säga till dig vad ful du är. Ja men titta inte då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är i alla fall söt :)

2008-10-15 @ 20:45:09
URL: http://minigrisarna.blogg.se/
Postat av: Sessan

Jag är hemskt sällan inne gumman :( Men du har ju fin kropp, så du har inget att oroa dig för, du sitter säker!! :)

2008-10-19 @ 20:12:15
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0