En kommentar om Alden Mustafovic

Fick en kommentar om att Alden är en player. Det vet jag ingenting om. Men du vet tydligen det. Däremot vet jag att det inte är ngt mellan han och mig längre. Så du kanske borde kolla upp faktan innan du snackar?
Ni kan själva läsa inlägget då jag har godkännt det.
Fattar bara inte en sak, du som vet så mycket, vågar inte ens säga ditt namn?
Nej, Alden säger inte " jag sover hos dig inatt". Eftersom jag går upp halv fem på morgonen så vill jag hellre sova hemma. Jag har ingen större lust att gå i Rinkeby kl 5 på morgonen. Visst det skulle vara skönt att sova 10 min längre och jag har säkert nämt ngt om det i bloggen men med närmare eftertanke har han närmre till jobbet ifrån mig och jag sover bättre i en 140 säng än i en 90 säng tillsammans med någon. Sedan har inte jag 25 grader varmt i mitt rum.
Däremot så har jag åkt hem till honom utan att sova där..
Det som gör mig mest upprörd är att du inte säger ditt namn. Att du pratar som att du vet så mycket. Det stör mig något grovt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vad jag snackar om gumman, det vet jag mycket väl.

2008-10-27 @ 21:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0