Flerspråk

Jag har alltid velat lära mig fler språk, än svenska och engelska fast att lära sig ett nytt språk i skolan funkade inte riktigt för mig. Så nu sitter jag och funderar hur jag ska göra. Ska nog gå till biblioteket och låna språkkurs så att man kan sitta vid datorn efter skolan och så..
Aldens mamma tycker jag ska lära mig bosniska fast vi får väl se :P Vill nog lära mig både franska,tyska och italienska. Fast det skulle ju vara roligt att kunna bosniska haha. Fast ja vi får väl helt enkelt se med den saken.
Nu är det bara några dagar kvar tills Tysklandresan :D Jag längtar galet mycket!! Ska bli RIKTIGT nice! :)
Just nu är jag GRYMT irriterad på Alden, han tar mig lixom inte på allvar är jag sur på honom så säger han typ bra.. BRA?! Jävla pucko.. Han kan ju gå och pilla sig någonstans.
Praktiken idag har varit bra. Idag är jag riktigt trött så ska nog sova snart. Fast först ska jag nog äta middag kanske ;) haha.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Det mest jobbiga med min Beatrice, är att hon alltid har rätt haha!! Du får mig glad gumman, du försöker hela tiden stärka mig som person!!



En guldstjärna i kanten på dig!! ;)

2008-10-15 @ 15:07:34
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0