Han är ju SÅÅÅÅ HET!

Fan vad trött jag är.
Det blev utgång igår :) Träffade upp John och Anders medan jag väntade på Mina, då hennes buss aldrig kom som den skulle :/ Så vi gick och satte oss på Akkurat. Sen kom Josef, världens snyggaste kille! Han är så JÄVLA HET! Han skulle jag fan ALDRIG neka någonting I guess! haha. Efter det kom Mina, så var truppen samlad. Var lite orolig hur Mina skulle känna att umgås med dem, men hon såg ut att trivas rätt bra :) Så klockan ett när Akkurat stängde gick vi till Kleins. Jag var ju hel tänd på Josef så jag försökte prata rätt mycket med honom på ett diskret sätt! hahaha, om det nu gick. Det stod typ Josef i pannan på mig. På Kleins var det smockfullt och Mia drog efter typ en halvtimme. Sedan drog John och jag hade tänkt att ha sällskap med honom. Fast Josef övertalade mig att stanna kvar till 3 så skulle han vänta med mig på min natt buss. VEM säger nej till det lixom? Inte jag. Fast jag tog aldrig den där halv fyra bussen från slussen, utan det blev taxi hem till Anders som Josef övertalade mig. Vi stod nog och dividerade om det där ett tag. Jag skulle ju upp idag och fixa med Aldens mammas tårta sedan så ska jag in till stan för att möta upp Sara och köpa tågbiljetter. Så väl hemma hos Anders så satt vi och snackade en stund. Klockan halv fem hade jag varit uppe i ett dygn och bestämde mig för att gå och sova. Anders sängar var ju grymt sköna, tror att de var hästens eller något :) Sedan kom Josef och vi delade säng :) Hahaha låter som värsta sex akten höll på, men inte direkt. Anders låg ju i sängen breve ( det är två sängar ihopsatta till en dubbelsäng). Under kvällens gång så hann vi diskutera rätt mycket. Hur och vad en kille beter sig och hur vi tjejer är. Det blev väldigt mycket AHA upplevelser. Typ hur man får en kille att följa med på IKEA, som vi alla flickor vet är det oftast inget favorithak för killar, haha. Och hur man gör för att få killen intresserad. Ja det var helt enkelt jävligt bra tips, tyävrr så kommer jag nog bara ihåg hälften även om jag knappt drack något under kvällen så var jag ju rätt trött ska jag ju tala om :P
Haha, Josef har fastnat på näthinnan. John tyckte det var dumt av mig att inte fråga om hans nummer, fast som jag ser det så vet ju Josef med 100% att jag är intresserad, då är det väl upp till honom och ta mitt nummer?
Så det blev inget nummer, sedan tror jag inte att jag bryr mig så särkilt mycket heller. Bara dumt.
Så nu sitter jag här och är jätte trött eftersom jag har sovit knappt 6 timmar och gjort klart Aldens mammas tårta och är påväg att fixa mig och sedan dra dit. Måste bara skriva till hans lillesyster och kolla om de är hemma.
 Jag och Mina så klart :D
 Aldens mammas tårta. :) Ser ut som en cheescake fast det är en vaniljbavaroise med hallonmousse övan på. Hoppas att det smakar ;) Sedan ahr jag penslat lite sockerlag på tårtan för att det ska glänsa lite och att frukten ska fastna :) Garneringen är ju färska hallon och jordgubbar :)

Kommentarer
Postat av: sessan

Två snyggingar!! ;)

Ja, jag vet! Börjar tappa tålamodet! Kommer kasta ut honom i en vecka, eller så lång tid det krävs, för att få honom att inse att allt måste börja bli ömsesidigt!! Men du vet att det är svårt gumman, vi firar 1 år nu den 23. Den är han jag vill spendera mitt liv med, jag vill ha tillbaka hans rätta jag!! <3

2008-10-11 @ 23:36:09
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0