Hoppas på positivt svar =)

Förkylningen har inte gått över.. Fast i morgon ska jag ta mig fan gå ändå!!
Nu sitter jag här med ansiktsmask :) Ska snart ner och göra frukost. Börjar bli rätt hungrig =P
Väntar spänt inför inmorgon på svaret får väl se vad det blir. Hoppas på det bästa iaf :)
Jag vill gå och shoppa! Handla nya jeans, handla mera tröjor :) bara shoppa helt enkelt :D
Får jag ett dåligt besked i morgon ska jag SHOPPA ordentligt kan jag lova!! Fast jag hoppas förstårs på ett positivt svar :)
Hmm, vill ju fortfarande göra en läppförstoring.. Så ska nog ringa och prata med dom i gamla stan. Har hört att de kan vara bra :) Fast idag kan jag inte göra någonting då jag är sjuk och väntar på det där förbaskade svaret. Får bara hoppas på att någon får reda på det innan mig och hör av sig till mig =)

Kommentarer
Postat av: sessan

Hoppas att du blirfrisk snart gumman! Jag förstår dig till 110% babe, tiden förändrar tyvärr personer, och dessvärre så är det inte alltid till ddet positiva. Och ibland förändras ens umgänge så pass mycket att man till och med glider ifrån varandra.



Idag skall jag in till stan för första gången på länge!! Själv gumman?

2008-10-07 @ 12:17:35
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0