Hur fan gick det till?:S

Seriöst! Fan är felet på mig?:s har nästan precis smällt i mig 500 gram pasa. 500 gram! Fatta hur mycket det är för lilla mig! Skulle jag inte veta bättre skulle jag fan tro att jag är gravid eller något annat. Shit!! Hur fan lyckades jag ekmd det?:S SÅ mamma fick koka ännu emr pasta så att jag kunde få matlåda till i morgon..

När allting faller, och det känns som att hela jorden vänder upp och ner. Ja då är det skönt att man har er.
Jag vet inte hur mycket en människa ska behöva tåla, men det verkar vara en hel del.

Kommentarer
Postat av: Sesssi

Hur mår du hjärtat!!? En så godhjärtad person som du får inte mista sin glans och genuina leende. Dina vänner finns här för dig hjärtat!! <3

2008-10-02 @ 12:55:37
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0