Jag måste få skriva av mig.

Stör mig att du kommenterar? Nej det gör det väl egentligen inte. Men eftersom att han och jag nyss gått skilda vägar så kommer du och säger saker och som att du vet något ena sekunden och andra sekunden som att du inte känner oss. Klart man börjar undra vad fan grejen är. Du får helt enkelt försöka sätta dig in i min situation vilket du inte kan eftersom du inte vet hur jag tyckt och kännt i 1 ½ år. Så nej när en person som vägrar säga sitt namn, som verkar umgås med mig eller Alden eller kanske oss båda, så stör det mig. men att du kommenterar stör inte bara att du inte säger vem du är.
Så här är det lika bra att jag skriver det, behöver väl få ut det ur mig med. Han har hoppat fram och tillbaka nu i 1½ år. Ja vi ska säkert inte vara tillsammans med det gör ju fortfarande ont. Och jag vet inte hur han tycker för att han säger inte sånt. det där är killen som inte ens säger om han är hungrig. Han säger helt enkelt inte så mycket rycker mest på axlarna eller skriker. Så är han hemma med. Problemet är väl att när man hållt på fram och tillbaka som han och jag gjort så har både han och jag kommit varandras familejr nära. Jag var där idag vilket kändes skönt när han mamma sa: vad som händer mellan dig och Alden lägger inte vi oss i, men vi vill träffa dig ändå. Eftersom jag är den första tjejen han haft som hans mamma tycker om. Men självklart handlar det bara inte om hans familj utan det handlar om att jag fortfarande älskar honom. Så klart man reser taggarna utåt om ngn skriver som du precis gjorde. För han är den första personen som jag velat ha familj med. Det har inte bara varit dåligt mellan han och mig. Han är den första killen jag haft som brytt sig om mig. Svårt att förstå kanske när han kan vara rätt elak annars. Men när jag är ute så ringer han och kolalr så att jag kommit hem. men bara om han ens vet att jag ska gå ut. Jag och han sääger inte alltid allt till varandra vilket inte är det bästa kanske. men just nu spelar det ingen roll för det komemr aldrig bli han och jag igen. Eftersom att han den senaste tiden bettet sig som en fucking jävla idiot. Jag vet att jag inte ska vara tillsammans med honom och att han har behandlat mig som en jävla dörrmatta. Det är något jag får skylla mig själv eftersom jag har själv valt att gått tillbaka. Detta är rörigt för att jag tycker olika om situationen varje sekund. Fast helt enkelt. Han och jag ska inte vara tillsammans, frågan är om han ska vara tillsammans med någon tjej i huvudtaget.
Men när du skriver att jag bara tar emot honom hur som helst medöppna armar har du tyvärr fel.
Fast det är jobbigt när man står där med hundra frågor och man inte får ett enda svar för han blir bara sur.
Hahha det här är nog egentligen bara Sara som förstår, ingenannan fattar nog egentligen vad jag skrivigt eftersom jag bara har rört ihop allt ihop nu. tack sara för att du finns och stöttar mig. Skönt att prata med någon som förstår allt med min pappa och allt med Alden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0