Jag saknar

Jag skanar Skåne,Kristianstad. Jag saknar att höra Diana och Helen diskuter hur en korsning ser ut eller att diskutera med de där nere. Jag saknar när Mora går och säger uppmuntrande saker till än när allt gått käpprätt åt skogen. Jag skanar när mina går och hålelr sig för magen och säger jag är sugen på något, eller när jennifer får sina utbrott på morgonen för att hon hatar att gå upp på morgonen. jag skanar tjejerna där nere. ALlt kändes så mycket svårare där nere fast ändå så mycket lättare. Jag längtar mycket tills nästa helg då jag komemr att få träffa många utav er :D Jag saknar det bara så himla mycket. Tyskland flickor :)

Tårtan blev förresten lite platt och grädden jag använde var ju inte arlas så det är inte samma goda smak :P men det blir nog bra ska ni se. I morgon ska jag nog göra en hallonmoussse då vaniljbavaroisen inte räckte till.. Sedan på lördag ska jag åka hem till Alden, som för övrigt inte komemr vara hemma då. Jag ska ge tårtan till hans mamma :)
Hoppas att de kommer att tycka om den, känne rmig itne så jätte nöjd med den, men men. Vanilj och hallon låter väl gott? :) Ska även gå till hötorgshallen i morgon och köpa färsk frukt att garnera tårtan med och åka till min gamla skola och köpa en tårtkartong :D

Jävlar vad mycket jag snusar :S det är helt sjukt går och köper en dosa varannan dag nu :S Förut kunde den hålla längre... Men men ;)

Kommentarer
Postat av: sessan

Det kanske till och med slutar med att jag blir singel nu, han vill ha mer frihet och han verkar vilja träffa andra igen. Får se hur allt slutar mellan oss, jag har gett upp allt nu tyvärr. Så tar det slut, så firar jag julen ensam :(

2008-10-10 @ 12:27:30
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0