Korsett :P

Jag som inte skulle bränna pengar.. Ja det gick ju somd et gick. har köpt en korsett och tillhörande trosor samt stayups ;) Porrigt va?:P hahaha.. Fast fan vad oskönt det är då.. rumpan delas ju typ in i en fyrkant hahaha.. Fast man kan ju alltid ha den som linne till en hög kjol eller byxor ;)
Fast nu är Alden här, fast han är nere i vardags rummet med mami och fixar tv antennen :D
Så ska väl umgås med honom.
Hahha YES! nu kan jag ge bort min general snusdosa :P hahaha.
Nu ska han och jag snacka lägenhet ;) nanananan :) Me is happy now! men vi får väl se om en stund :P hahaha.

Kommentarer
Postat av: Sesssi

Jag förstår bea, du behöver inte säga detaljer om ditt privatliv. Vissa saker vill man inte att omgivningen skall veta om!! Glad jag är för din skull, att Alden är hos dig!! ;)



Massa kramar på dig!

2008-10-03 @ 11:52:04
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0