När allting vänds upochner, vad gör man då?

Jag är så fundersam nu att det inte är sant. Känns som att mina åsikter har ifrågasats av mig själv och allt som jag tänker på gör bara för ont. Allt jag skrev innan ifrågasätts nu av mig själv. Hur reagerar jag egentligen? Hur känner jag egentligen. jag är inte ens arg längre. Jag är mest ledsen. För såg jag verkligen allt genom mina egna ögon? Eller var det igenom någonannans? Hur är det egentligen allt står till och varför blir jag så lätt påverka när jag blir ledsen?
Att allt inte stått rätt till emd mig ett tag nu kan många förstå. Att det har hänt mycket på hemma fronten som gör det jobbigt att gå upp på mornarna, som gör det jobbigt för mig att somna. Jag överreagerar mycket nu. jag känner det själv.
Jag har mycket att funderar på nu. Ska jag skaffa hemlig adress i framtiden? Ska jag välja att stå hemlig överallt? Ska jag byta efternamn? Hur är det egentligen jag ska göra?
Alden, jag saknar dig oerhört mycket. jag vill bara ligga i dina Armar nu och höra när du säger det blir bra nu. Eller bara ligga där och tjaffsa över något som inte ens betyder något, som tex vilken kanal vi ska se på. Sånt där som tillhör vardagen. Sånt som gör att man slipper tänka på en hel del annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0