Nu verkar det vara slut för alltid

Har varit en ok dag idag. Jag och Alden har beslutat att sluta träffas. Det har faktiskt gått så långt att jag ska hämta min ryggsäck r och lämna hans systers busskort när han inte är där. Snacka om att det verkligen är dags att gå vidare då. Fast det lär ju kännas konstigt, det har ju avrit han och jag fram och tillbaka ett tag nu. Fast jag måste lära mig att vara själv, var ju ett tag sedan sist. Även om det inte alltid varit Alden så har man ju dejtat ngn eller varit betuttad i någonannan ;) Så det har ju alltid varit någon annan emellan honom. Ja nu lät det där väääldigt slampigt fast jag och alden har ju haft stora hopp ibland på 4 månader oh sådär.
Var i Nacka forum idag med mamma :) Oj, vad mycket folk det var där. Det är ju större än Haninge C nu. Jag hittade en jättefin klänning som jag köpte, fick 10% rabatt eftersom jag fick en klänning som var sönder och jag ville verkligen ha den :) Fast det är bara laga med symaskinen :) Tur var ju det :P
Sen har det inte hänt så mycket idag, jo melie åkte till Kåre i Trojndheim idag :9 Undrar hur hon har det nu? Hoppas de har värsta romantiska kvällen :D Hon är ju super kär i honom! Så hoppas han är det tillbaka :) Måste fan skriva ett sms och fråga nu kom jag på, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar inte att du fortfarande har känslor för Alden. Du vet att han utnyttjar dig. När han säger "jag sover hos dig ikväll", så låter du honom verkligen göra det. Om jag själv skulle vart i den situationen skulle jag sagt nej såklart. Du är dum som tror att det kommer bli något mellan dig och honom, han är en riktig player, inse det!

2008-10-26 @ 13:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0