och du vet allt?!

Hur ska jag veta vad han gör och inte gör?? jag har väl ingen sökare på honom. Men du som vet allt om honom, har du själv haft sex med honom eller vad? Du är riktigt rolig ska du veta. Du  är anonym och anser att du inte behöver säga ditt namn. Men varför engagera dig i det här? jag fattar inte. Jag vet att han ahr hållt på med andra tjejer när vi inte varit tillsammans, så då kan ju inte jag säga ngnting. För varför ska jag? jag har ju rört andra när vi inte varit tillsammans, sen så har inte vi varit tillsammans sen november förra året, bara varit¨på g typ fram och tillbaka.

Pratade med Alden igår, var nog rätt bra. Han är fan bra rolig. Som de flesta vet har han ju ofta sagt nej det här funkar inte, se kommit tillbaka och ja så har det ju varit nu. Så igår så sa jag det till honom vette fan om jag ska lita på dig när du säger att du inte har känslor kvar för du har sagt det så många gånger nu och sen kommit tillbaka. Så sa han ja men det var sista gången nu. ge mig fan på att hans jävla knäppis kompis sagt något om mig som förut, som inte es var sant! men egentligen har han bara gjort mig en tjänst, för ärligt talat så var jag inte glad. han var inte personen som jag vaknade på morgonen och tänkte på. fast vad kan jag säga? Jag klagade mycket på honom och sedan så hörde jag bara av mig ibland på helgerna. Visserligen gjorde inte han det heller men man ska ju vara mot nadra som man själv vill bli behandlad. Lär ju ändå träffa hans syster och mamma igen. Fast vi får väl se, kommer int eupp fören om 7 veckor sen när jag åker ner.

Sista dagen på praktiken idag då. Kändes väldigt ledsamt att lämna gunnarsons, men de fick mitt nummer och ska ringa om de behöver hjälp i jul :D Har även fått referens därifrån :D Den är jättebra så det är roligt :D Vilket är lite roligt eftersom Åke sa något i stil med : Ja men då sätter jag g på dig eller jag skriver g på väg till VG. Men jaja, då ahr jag något att kämpa för nästa praktik. Fick med mig en hel del godsaker med mig hem idag :D smasken :D hahah har väl gått upp ett kg på bara 6 veckor.. De gör så grymt goda saker, så jag rekomenderar att ALLA som kan och har råd går dit och köper sig något gott :D Testa fudgen, den bara smälter i munnen.

Om ngn timme ska jag iväg och hämta min tågbiljett ner. Åker ju hem till skåne i morgon. Tåget går 8 i morgonbitti. Fast känns ju som att man vant sig med tidiga mornar nu. Har en hel del att göra  morgon, ska städa rummet jag hyr där nere, lägga in allt i garderoben, åka och handla mat, hämta min cykel,och lite lampor och sånt där som jag har kvar hemma hos Mina och Jennnifer :)

Kommentarer
Postat av: Liina :)

Men orka att du fortfarande ska gnälla på den är anonym-personen ;P Hon/han är ju inte tvungen att säga sitt namn.. ;)

2008-10-31 @ 20:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0