Telefonen ringer inte

Så sitter man här. Tittar på telefonen och säger för sig själv, men ring då, ring då, men för i helvete ring då!
Likt förbaskat ringer du inte, så tanke överföring kanske inte riktigt är min grej trots allt?
fats jag kör min grej här nu, jag rinegr inte för du ringer inte.. rättvist?
Det sägs att man får det man förtjänar, men vad fan har jag gjort för att stå ut med massa skit? Visserligen är mitt liv förövrigt helt fantastiskt förutom vissa människa som är störande objekt i min vardag..
Idag fick jag frågan: Vad har du för hobbys? Jadu, avd har jag för hobby? Baka. Det var ulrich på min praktik som frågade. Låter lite sjukt egentligen. Vad är din hobby, jo baka, vad villd u jobba emd när du blir stor? baka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0