Tierd

Tänka sig, nu är det snart bara två veckor kvar utav sthlm vistelsen. I början drog och slet alla i en att man skulel träffas haha, nu känner man sig ju lite mobbad. Nej skämt åt sido. Ärligt talat är jag så trött på dagarna att det enda jag har i tankar är " åh min säng är SÅ underbar" hahah.
Nu i helgen blir det ju tyskland, så är borta fre-ons. Jag hoppas på mycket sömn. Undrar bara hur jag och Sara kommer tycka om varandra fter att ha andas samma luft i 5 dagar. Hon och jag är ju som de flesta vet rätt lika och ibland kan det bli för mycket. Så jag hoppas att vi bara kommer att ha roligt :) Fast det jag bryr mig mest om är MAT OS!!!! Jag ska ha kameran i beredskap iaf!
Praktiken idag gick väldigt fort :) En tjej från Enskede gymnasium är där nu och praktiserar. Vet inte riktigt var jag tycker om henne.. Åter står väl att se. Fast det är ju knappast mig hon ska bry sig om ändå.
Känns som att jag börjar lära mig rätt mycket nu. Jag får även ta lite mer ansvar vilket är riktigt roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0