Tjejer offrar sig för mycket!

Vi gör alldeles för mycket uppoffringar!
Tjejer fixerar sig allt mer och emr hur de ser ut, så att de ska vara fina för sina män! vad gör deras killar? Jo de sprinegr runt i mjukis byxor och keps medans tjejen ser ut som att hon ska på fest 24/7 endast för att göra sin kille lycklig. Oftast så får hon ändå inte den uppmärksamheten hon behöver. Så varför lägger vi ner mer och emr tid framför spegeln och emr och emr pengar? När man ändå inte får den uppmärksamheten som man söker? Vad är det som gör att vi kanske köper den där korsetten som man inte skulle köpa annars, eller att man färgar håret till en färg man kanske själv inte tycker om till 100? Jo för att tillfredställa den andra. Fast om han nu älskar dig, borde han då inte älska dig lika mycket om du nu skulle glida runt i mjukisar dagarna i enda?
Eller är det så att han är tillsammans med dig för att du just nu ä'r snygg?
Många tjejer blir nedtryckta av sina killar och känner sig inte vackra längre. De döljer sina kroppar i intim kontakt med deras älsklingar för att de inte längre tror att deras kroppar ser bra ut.
Nu menar jag inte på att alla spacklar sig och ser ut som barbie dockor. Utan det jag menar är att avrför lägger man så mycket energi på en person som kanske inte är värd det? Varför offrar man sig helt totalt när den andra inte gör ett piss?

Kommentarer
Postat av: Sessan

Älskling, jag kopierar en viss del utav din text, men länkar att det är du som skrivit den! Vill ge en pik till min idiot till kille!



Du är bara för snäll gumman! <3

2008-10-07 @ 23:02:42
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mycket bra skrivet och väldigt tänkvärt.

2008-10-08 @ 11:46:22
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: sessan

Haha, jag förstår dig verkligen, fast jag gillar när min kille har skägg tihi - tycker att det är manligt :D



Men som tur är så är min pojkvän mer fåfäng än jag är!! haha



PUSSS & KRM

2008-10-09 @ 16:15:29
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0